3. MARKETING DAY
Téma: | Konferencie | Bratislava |
Termín konania: | 20. september 2012 |
Miesto konania: | BMW Tempus Club, Rožňavská 34, Bratislava |
Poslanie Marketing Day
Marketing Day - biznis klub je zameraný na good practices a odbornú diskusiu manažérov firiem, špecialistov marketingu a obchodu. Podporuje výmenu skúseností všetkých, ktorí sa potrebujú orientovať v problematike trhu, a pre ktorých je orientácia v marketingu nevyhnutnou požiadavkou efektívneho riadenia a zvyšovania konkurencieschopnosti firiem. Vytvára priestor na získavanie nových kontaktov a informácií. Podporuje kariérový rozvoj manažérov firiem a špecialistov. Na biznis klube sa stretávajú aj absolventi certifikovaných kurzov CIMA, ktorí prezentujú svoje projekty, ktoré sa im podarili úspešne realizovať v praxi.
Komu je kurz určený?
• manažérom firiem, ktorí ovplyvňujú efektívnosť a konkurencieschopnosť firiem,
• špecialistom z oblasti marketingu, obchodu, predaja,
• manažérom malých a stredných firiem,
• absolventom certifikovaných kurzov CIMA,
• lektorom, poradcom, konzultantom z oblasti obchodu a marketingu.
Cieľ
• vytvárať priestor na výmenu skúseností manažérov a podnikateľov,
• získať nové podnety, informácie, vzájomne sa inšpirovať, nadviazať nové kontakty,
• podporiť ďalšie vzdelávanie a rozvoj všetkých, ktorí majú záujem pochopiť marketingové procesy, ktoré podporujú zvyšovanie
konkurencieschopnosti firmy na trhu, zvyšovanie kvalifikácie a osobnostný rozvoj podľa medzinárodných štandardov.
Speakers
Marketing Day je biznis klub zameraný na good practices a diskusiu manažérov z oblasti riadenia, marketingu a obchodu.
Podporuje výmenu skúseností všetkých, ktorí sa potrebujú orientovať v problematike trhu, a pre ktorých je orientácia v marketingu nevyhnutnou požiadavkou efektívneho riadenia a zvyšovania konkurencieschopnosti firiem. Vytvára priestor na získavanie nových kontaktov a informácií, rozvoj manažérov a špecialistov. Na klube sa stretávajú aj absolventi certifikovaných kurzov Marketing CIMA, ktorí prezentujú svoje projekty úspešne realizované v praxi.
Usporiadateľ
Vzdelávacie a konferenčné centrum INTENZÍVA, s.r.o.
Slovenský inštitút pre marketing (SIMA), n.o.
Organizačný garant
Ilona Hegerová, VKC INTENZÍVA, s.r.o.
Sekretariát
Vzdelávacie a konferenčné centrum INTENZÍVA, s.r.o.
Kutlíkova 17
851 02 Bratislava 5
Tel.: +421 2 682 86 616
Tel./Fax: +421 2 682 86 574
e-mail: konferencie@intenziva.sk
URL: www.intenziva.sk
Program
13:30 - 16:00 Biznis klub l. - pracovná časť
Bezkontaktné platby z pohľadu telekomunikačného operátora
Peter Helexa, Corporate Development Senior Manager, Slovak Telekom, a.s.
Prečo je lojalita dôležitá? Tri roky fungovania Clubcard na Slovensku
Gabriel Točka, Corporate Affairs Manager, Head Office, Tesco Stores SR a.s.
One Syngeta - Príbeh úspešného spájania úspešnej firmy
Rastislav Tirscher, Head of Customer Marketing CZ/SK, Syngenta Czech, s.r.o.
Ako som budoval značku "Zelená stavba"
Ľuboš Kolesár, konateľ Zelená stavba, s.r.o.
The Best Practices - diskusia
16:00 - 17:30 Biznis klub ll. – spoločenská časť
Indoor golf / Showroom BMW
Gabriel Točka
Corporate Affairs Manager, Head Office, Tesco Stores SR a.s.
Rastislav Tirscher
Head of Customer Marketing CZ/SK, Syngenta Czech, s.r.o.