4. MARKETING DAY
The Best Practices of Marketing | |
Téma: | Konferencie | Bratislava |
Termín konania: | 18. september 2013 |
Miesto konania: | Bratislava, Bowlingové národné centrum, Turbínová 1 |
Poslanie Marketing Day
Marketing Day - biznis klub je zameraný na good practices a odbornú diskusiu manažérov firiem, špecialistov marketingu a obchodu. Podporuje výmenu skúseností všetkých, ktorí sa potrebujú orientovať v problematike trhu, a pre ktorých je orientácia v marketingu nevyhnutnou požiadavkou efektívneho riadenia a zvyšovania konkurencieschopnosti firiem. Vytvára priestor na získavanie nových kontaktov a informácií. Podporuje kariérový rozvoj manažérov firiem a špecialistov. Na biznis klube sa stretávajú aj absolventi certifikovaných kurzov CIMA, ktorí prezentujú svoje projekty, ktoré sa im podarili úspešne realizovať v praxi.
Komu je Marketing Day určený?
• manažérom firiem, ktorí ovplyvňujú efektívnosť a konkurencieschopnosť firiem,
• špecialistom z oblasti marketingu, obchodu, predaja,
• manažérom malých a stredných firiem,
• absolventom certifikovaných kurzov CIMA,
• lektorom, poradcom, konzultantom z oblasti obchodu a marketingu.
Cieľ
• vytvárať priestor na výmenu skúseností manažérov a podnikateľov,
• získať nové podnety, informácie, vzájomne sa inšpirovať, nadviazať nové kontakty,
• podporiť ďalšie vzdelávanie a rozvoj všetkých, ktorí majú záujem pochopiť marketingové procesy, ktoré podporujú zvyšovanie
konkurencieschopnosti firmy na trhu, zvyšovanie kvalifikácie a osobnostný rozvoj podľa medzinárodných štandardov.
Prihláška.doc Pozvánka&Program.pdf
Speakers
Dušan Vavrek
Industry Manager
Google Slovakia, s.r.o.
Po ukončení štúdia na Fakulte Manažmentu bratislavskej Univerzity Komenského v roku 2004 odišiel Dušan Vavrek získavať skúsenosti do Írska. Po osem mesiacov trvajúcom prijímacom procese začal pracovať v írskej centrále spoločnosti Google, kde v čase jeho nástupu pracovalo len okolo 100 ľudí. Popri práci pre česko-slovenský tím podpory služby AdWords sa podieľal na vývoji a testovaní mnohých funkcií samotného produktu AdWords, ale aj iných produktov Google. Po návrate na Slovensko v septembri 2007 založil on-line reklamnú agentúru Tomatoes.sk so zameraním na výkonnostný marketing. Tu úročil a prehlboval znalosti a skúsenosti s reklamnými kampaňami a analýzou návštevnosti. Po 3 rokoch sa spoločnosť stala najväčšou agentúrou z hľadiska objemu spravovaných reklamných investícií do reklamných systémov Google. V súčasnosti má Tomatoes.sk vyše stovky klientov z deviatich krajín a spolupracuje s mnohými významnými hráčmi na slovenskom trhu. V júni 2011 zanechal vedenie agentúry a pridal sa k tímu, ktorý štartoval slovenskú pobočku Google v Bratislava, a v priebehu nasledujúcich dvoch rokov úzko spolupracoval s najväčšími partnermi v segmente financií, retailu a technológií a priamo zodpovedal za budovanie obchodných vzťahov s týmito partnermi v pozícii Industry Manager. Úspešný rozbeh slovenskej pobočky Google zavŕšil v júni tohto roku, odvtedy sa venoval predovšetkým rodine a relaxu, a konferencia Marketing Day je jednou z prvých aktivít, ktorou sa vracia do komerčného prostredia.
PhDr. Vojtěch Bednář
odborný konzultant
portál Firemní Sociolog
sa zaoberá manažérskym a mediálnym poradenstvom. Je sociológ, pôsobí ako vysokoškolský pedagóg a odborný lektor vo vzdelávacích inštitúciách v súkromnom i verejnom sektore v Slovenskej republike. Venuje sa problematike manažérske komunikácia, manažment vzťahov a komunikácie produktov a služieb a to ako v klasických médiách, tak najmä v prostredí nových komunikačných prostriedkov. Špecializuje sa tiež na problematiku marketingu v sociálnych sieťach a na integráciu on-line komunikácie do celkového komunikačného mixu. Je autorom mnohých kníh, ktoré sú určené manažmentu, študentom a širokej verejnosti. Spolupracuje s odbornými médiami venovanými marketingové, mediálne a manažérske komunikáciu. Je členom Syndikátu novinárov Českej republiky, Českej Andragogické spoločnosti a Masarykovej Sociologické spoločnosti. Je akreditovanou vzdelávacou inštitúciou Ministerstvom Vnútra Slovenskej republiky.
Mgr. Michal Dyttert
hovorca
TESCO STORES SR, a.s.
Vyštudoval žurnalistiku a politológiu na Filozofickej fakulte Univerzity Komenského. Novinársku kariéru začal v roku 1997 v tlačovej agentúre SITA odkiaľ prešiel do Rádia Twist, neskôr pôsobil ako reportér a moderátor Slovenskej televízie a TA3. V rojkoch 2002-2006 pôsobil ako hovorca a poradca predsedu NR SR Pavla Hrušovského. Od roku 2006 pôsobí v súkromnom sektore v oblasti PR, CSR a government affairs. Od roku 2009 pracuje v spoločnosti Tesco so zodpovednosťou za externé vzťahy a komunikáciu spoločnosti. Od roku 2010 je členom predstavenstva spoločnosti. Ako pedagóg žurnalistiky pôsobil niekoľko rokov na Katolíckej univerzite v Ružomberku, kde sa venoval najmä oblasti televízneho vysielania. (Ak je to vhodné môžete dodať aj nasledujúce riadky: Je ženatý, s manželkou vychovávajú 5 detí. Miluje beh, futbal a strategické počítačové aj stolové hry.)
Filip Brodan
Managing Director
Engage Hill s.r.o., ČR
Filip založil svoju prvú spoločnosť už behom štúdia na 1. lekárskej fakulte Karlovej Univerzity v Prahe. I napriek tomu, že sa rozhodol nepracovať v klasickom systéme ako lekár, záujem o človeka mu zostal. Posledných 6 rokov sa venuje práci s metódou využívajúc farebne objektové analýzy, s ktorou okrem výskumnej činnosti vyvíja i komerčne užitočné produkty. So svojím tímom vytvoril medzinárodne používané koncepty zamerané na meranie asociácií, prežitkov a motivácii zákazníkov (ColourMind) aj zamestnancov (Balance Management).
Július Filo
Technology Sector Leader CZ&SK
Gfk Slovakia, s.r.o
Je absolventom Ekonomickej univerzity v Bratislave. V spoločnosti GfK pracuje viac ako 10 rokov. V posledných rokoch sa špecializuje na sektor Technology. Má rozsiahle skúsenosti s projektmi pre telekomunikačných operátorov vo viacerých krajinách. Okrem lokálnych projektov koordinuje medzinárodné štúdie v regióne CEE META. Intenzívne sa zaoberá oblasťou digitálnych médií.
Program
Nákupné rozhodovanie spotrebiteľa v digitálnej dobe
Július Filo, Technology Sector Leader CZ&SK, Gfk Slovakia, s.r.o.
Marketing vs. Distribúcia v reklamných systémoch Google
Dušan Vavrek, Industry Manager, Google Slovakia, s.r.o.
Čo je možné zistiť (a čo zisťujeme) o partneroch na sociálnych sieťach.
Vojtěch Bednář, odborný konzultant, portál Firemný Sociolog, ČR
Ako Tesco využíva sociálne siete v komunikácii s konečným zákazníkom
Michal Dyttert, hovorca, TESCO STORES SR, a.s.
Zmeny postojov zákazníkov za posledných 5 rokov
Filip Brodan, Managing Director, ColourMind, ČR
16:00 - 17:30 Biznis klub ll. – Bowlingový turnaj