5. MARKETING DAY
Téma: | Konferencie | Bratislava |
Termín konania: | 24. september 2014 |
Uzávierka prihlášok: | 22. september 2014 |
Miesto konania: | Bratislavská 1/a, Bratislava (TV Markíza) |
Pre koho? | pre všetkých, ktorí sa chcú dozvedieť viac |
Cena: | 60 € bez DPH (cena pre klientov VKC Intenzíva: 40 € bez DPH) |
Online marketing je svetovládca...
...neveríte? Príďte, presvedčíme Vás!
Marketing Day je biznis klub zameraný na good practices a diskusiu manažérov z oblasti riadenia, marketingu a obchodu.
Podporuje výmenu skúseností všetkých, ktorí sa potrebujú orientovať v problematike trhu a pre ktorých je orientácia v marketingu nevyhnutnou požiadavkou efektívneho riadenia
a zvyšovania konkurencieschopnosti firiem.
Komu je určený
- manažérom, ktorí ovplyvňujú efektívnosť a konkurencieschopnosť firiem,
- špecialistom z oblasti marketingu, obchodu, predaja,
- manažérom malých a stredných firiem,
- absolventom certifikovaných kurzov Marketing CIMA a Sales CIMA.
Speakers
Filip Brodan
Managing Director
Engage Hill s.r.o., ČR
Filip založil svoju prvú spoločnosť už behom štúdia na 1. lekárskej fakulte Karlovej Univerzity v Prahe. I napriek tomu, že sa rozhodol nepracovať v klasickom systéme ako lekár, záujem o človeka mu zostal. Posledných 6 rokov sa venuje práci s metódou využívajúc farebne objektové analýzy, s ktorou okrem výskumnej činnosti vyvíja i komerčne užitočné produkty. So svojím tímom vytvoril medzinárodne používané koncepty zamerané na meranie asociácií, prežitkov a motivácii zákazníkov (ColourMind) aj zamestnancov (Balance Management). Odkazy na výsledky zverejnených štúdií nájdete na: http://czmedia.engagehill.com/
Ing. Marcel Adamčák
Absolvoval viacero odborných školení lektorov a konzultantov. Akreditovaným lektorom CIMA je od roku 2005. Od roku 1996 pracuje v Žleleziarňach Podbrezová a.s. na Odbore Predaja a Marketingu. Od roku 2002 je ako odborný pracovník marketingu zodpovedný za koordináciu marketingových aktivít spoločnosti. Má praktické skúsenosti z nasledujúcich marketingových činností realizovaných v priemyselnom parku: príprava marketingového plánu, príprava a realizácia plánu marketingovej komunikácie, realizácia kvalitatívnych a kvantitatívnych prieskumov trhu, prieskumu spokojnosti zákazníka, realizácie benchmarkingu, analýzy externého prostredia a analýzy konkurencie. Ako konzultant v oblasti marketingového vzdelávania spolupracoval s Magnezit Jelšava. Bol konzultantom Slovenských liečebných kúpeľov Turčianske Teplice, pri príprave marketingového plánu kúpeľov. Tiež spolupracuje s agentúrou pre prieskum trhu TNS Slovakia.
Lucia Čapeková
Lucia sa pridala k tímu reklamnej agentúry Tomatoes.sk po ukončení štúdia Mediamatiky na Žilinskej Univerzite. Od práce s najmenšími klientmi sa v priebehu 5 rokov postupne prepracovala ku kľúčovým klientom. Ostatný rok zastáva funkciu riaditeľky Tomatoes.sk. Vďaka širokému záberu sa stala špecialistom na nastavenie online stratégií a ich implementáciu pre rôzne veľkých klientov z takmer všetkých odvetví. Okrem výkonnostného marketingu sa rada hrá s kampaňami, ktorých cieľom je budovať povedomie o značke.
Jan Ladecky
Jan je otvorená hlava, ktorá sa už počas štúdia na Žilinskej Univerzite intenzívne venovala novým médiám, reklame a práci s informáciou v digitálnom prostredí. Počas záverečného roka začal v rámci odbornej stáže tráviť veľa času v reklamnej agentúre Tomatoes.sk . Napriek tomu štúdium úspešne dokončil a začal sa práci v agentúre venovať na 117%. Vďaka schopnosti rýchlo sa učiť a nekonvenčnému spôsobu myslenia sa už v priebehu roka začal venovať kľúčovým klientom. V rámci agentúry zastáva okrem mnohých iných aj funkciu Social Guru a Nástenkára.
Program
13:30 - 14:30 | Exkurzia v TV Markíza |
14:30 - 16:30 | Jak dělat reklamu, která prodává? Filip Brodan, Manging partner, Engage Hill, ČR |
Využitie online marketingu pri B2B a B2C predaji. Ján Ladecký, junior account manager, Tomatoes.sk, špecialisti na produkty Google |
|
Využitia online marketingových nástrojov na zvýšenie povedomia značky (s prepojením na offline kampane) Lucia Čapeková, Tomatoes.sk, špecialisti na produkty Google |
|
Skúsenosti so SEO optimalizáciou web-u priemyselného podniku, ukážka prínosu AdWords kampane pre web v odvetví B2B Marcel Adamčák, odborný pracovník odboru Predaj a marketing, ŽP a.s. |