6. MARKETING DAY
Úspešný mobilný marketing - mýtus, či realita? | |
Téma: | Konferencie | Bratislava |
Termín konania: | 10. november 2015 |
Uzávierka prihlášok: | 6. november 2015 |
Miesto konania: | Karadžičova 8/A, Google Slovakia, Bratislava |
Pre koho? | manažérom, špecialistom z oblasti marketingu, obchodu, predaja, absolventom certifikovaných kurzov Marketing CIMA a Sales CIMA |
Hlavný claim (tvrdenie): Podiel mobilných zariadení na celkovej návštevnosti na Slovensku je dnes + 30 % a dynamicky rastie.
Mobilné zariadenia dnes tvoria neodmysliteľnú súčasť našeho života. Tomáš Vám v jeho prezentácii ukáže mýty, ktorými je opradený mobilný marketing ako aj reálne možnosti ako viete využiť príležitosť v mobilnom svete pre Vašu firmu. Zároveň predstaví aj úspešné príklady firiem, ktoré využili mobil a jeho potenciál k naplneniu svojich obchodných cieľov.
Online marketing je svetovládca... Neveríte? Príďte, presvedčíme Vás!
Marketing Day je biznis klub zameraný na good practices a diskusiu manažérov z oblasti riadenia, marketingu a obchodu.
Podporuje výmenu skúseností všetkých, ktorí sa potrebujú orientovať v problematike trhu a pre ktorých je orientácia v marketingu nevyhnutnou požiadavkou efektívneho riadenia
a zvyšovania konkurencieschopnosti firiem.
Speakers
Tomáš Peťovský
Industry Manager
Google Slovakia
Tomáš vyštudoval medzinárodný obchod na Vysokej škole ekonomickej v Prahe. Vzdelanie si doplnil na University of Texas a osviežil stážami v indickej consultingovej firme v Austine, L'oreal v Prahe a Google v Dubline.
V roku 2009 začal pracovať pre Google v Írsku, kde sa venoval e-commerce consultingu pre české a slovenské firmy v segmentoch retail a travel.
V roku 2012 sa presunul vrámci firmy do slovenskej pobočky na pozíciu Industry Manager, kde sa primárne venuje rozvoju a podpore exportného e-commerce biznisu.
Tomáš sa dohovorí plynule anglicky a nemecky a vo voľnom čase sa aktívne venuje športu, cestovaniu a čítaniu autobiografií úspešných ľudí.
Richard Čermák
Community & Content Manager, WebSupport, s.r.o.
Vo WebSupporte pracuje ako Community & Content Manager a je dôležitou spojkou medzi fanúšikmi, médiami a firmou.
Zastrešuje komunikáciu firmy navonok, navrhuje obsahové stratégie a venuje sa komunite. Okrem iného má na starosti vývoj a marketingové aktivity spojené s firemnou mobilnou aplikáciou na registráciu domén a správu platieb.
Klára Zumrová
Obchodná riaditeľka, ICV – Institut certifikovaného vzdělávání s.r.o.
Naši zákazníci sa čoraz viac presúvajú do online sveta. Hľadajú produkty a služby v tomto priestore, kde stále viac ralizují svoje nákupné rozhodnutia a saturujú svoje potreby. V tomto online svete sú čím ďalej tým viac oslovitelní.
Ucelený kurz digitálneho marketingu oboznamuje s jednostlivými komunikačnými nástrojmi, ktoré môžeme pre komunikáciu využiť, nechýba ani stratégia, plánovanie a analytika.
Program
14:00 - 14:30 | Exkurzia v Google |
14:30 - 16:00 | Úspešný mobilný marketing - mýtus, či realita? Tomáš Peťovský, Industry Manager, Google Slovakia |
Ako sa dá za 10 dní presvedčiť 2500 klientov, aby si nainštalovali vašu appku? Richard Čermák, Community & Content Manager, WebSupport, s.r.o. |
|
Digitálny marketing Klára Zumrová, obchodná riaditeľka, ICV – Institut certifikovaného vzdělávání s.r.o. |
|
Diskusia |