8. MARKETING DAY
E-commerce trendy 2017 & Exkurzia do Volkswagenu | |
Téma: | Konferencie | Bratislava |
Termín konania: | 29. marec 2017 |
Uzávierka prihlášok: | 24. marec 2017 |
Miesto konania: | VOLKSWAGEN SLOVAKIA, a.s. J.Jonáša 1, 843 02 Bratislava , Slovensko |
Pre koho? | manažérom, špecialistom z oblasti marketingu, obchodu, predaja, absolventom certifikovaných kurzov Marketing CIMA a Sales CIMA |
Cena: | 70 € bez DPH |
Online marketing je svetovládca...
Marketing Day je biznis klub zameraný na good practices a diskusiu manažérov z oblasti riadenia, marketingu a obchodu.
Podporuje výmenu skúseností všetkých, ktorí sa potrebujú orientovať v problematike trhu a pre ktorých je orientácia v marketingu nevyhnutnou požiadavkou efektívneho riadenia a zvyšovania konkurencieschopnosti firiem.
V programe vás čaká exkurzia na miesto, kde sa obyčajný smrteľník nedostane. Budete mať jedinečnú možnosť navštíviť výrobný závod Volkswagen a pozrieť sa do prevádzky výroby elektromobilov. Všetko s odborným výkladom.
Po skončení exkurzie bude nasledovať zaujímavý program s expertmi z oblasti E-commerce.
Informácia ohľadom dopravy: Individuálna
VOLKSWAGEN SLOVAKIA, a.s.
J. Jonáša 1, 843 02 Bratislava, Slovensko
Stretnutie účastnikov o 13:00-13:15 pri hlavnej bráne.
Viac info (MHD, vstupná brána) a MAPA TU
V prípade neskorého príchodu kontaktuje pani Hegerovú na t.č. 0907 133 500, avšak za umožnenie vstupu do areálu neručíme.
Speakers
Slovenská asociácia pre elektronický obchod (SAEC) je nezávislá asociácia podporujúca rozvoj elektronického obchodu a elektronickej komunikácie na Slovensku. Vznikla v roku 1998 a medzi jej členov patria okrem elektronických obchodov aj spoločnosti z oblasti informačných technológií, telekomunikácií, finančné inštitúcie ale aj podnikateľské subjekty z ďalších oblastí podieľajúcich sa na rozvoji tohto trhového segmentu.
Hlavné aktivity SAEC v oblasti predaja cez internet sú zamerané na monitorovanie situácie a vývoja na trhu, definovanie spoločných štandardov v oblasti bezpečnosti a kvality predaja a popularizácii internetového predaja. Jedným z kľúčových projektov v tejto oblasti je certifikácia internetových obchodov „SAEC – Bezpečný nákup“, ktorá je založená na legislatívnom audite obchodných podmienok a procesov internetových obchodov.
Spoločnosť PubRes s.r.o. sa na trhu kreatívneho priemyslu pohybuje od roku 1993. Ako poradenská spoločnosť sa PubRes špecializuje na oblasť kreatívneho priemyslu s dôrazom na problematiku duševného vlastníctva, predovšetkým na otázky autoského práva a s ním súvisiacich práv. V oblasti podnikateľského poradenstva spoločnosť spolupracuje s viacerými klientmi reprezentujúcimi významné segmenty kreatívneho priemyslu; patria medzi nich najmä filmové produkčné a distribučné spoločnosti, poskytovatelia elektronických komunikačných služieb, reklamné agentúry, rozhlasoví a televízni vysielatelia, softvérové spoločnosti a iní nositelia autorských práv. Od roku 2008 je spoločnosť PubRes členom Creative Industry Forum, fóra združujúceho jednotlivé sektory kreatívneho priemyslu. Radoslav Kutaš spolupracuje so spoločnosťou PubRes od roku 2007 ako konzultant pre otázky médií, filmu a informačnej spoločnosti.
Program
13:30 - 15:00 | Exkurzia - Elektromobilita a hybridný pohon |
15:00 - 16:30 | E-commerce trendy 2017 Jozef Dvorský, výkonný riaditeľ, Slovenská asociácia pre elektronický obchod |
Reklama a e-commerce Radoslav Kutaš, konzultant, PubRes s.r.o. |
|
Odovzdávanie certifikátov absolventom kurzu Marketing CIMA A | |
Diskusia |