Marketing Club +
Téma: | Konferencie | Bratislava |
Termín konania: | 22. október 2014 |
Uzávierka prihlášok: | 17. október 2014 |
Miesto konania: | VKC INTENZÍVA, s.r.o., Bratislava, Kutlíkova 17 (Technopol) |
Budovanie úspešnej stratégie, ktorá predáva
Ako se zmenily postoje zákazníkov v posledných 5tich rokoch?
Úspěšné stratégie - case studies
ColurMind je systém, ktorý sa využíva pre zber dát miesto projektívnej techniky, čo umožňuje vo výsledkoch zohladniť i emócie zákazníkov. Na seminári “Budovanie úspešnej stratégie” sa budeme venovať meniacim sa trendom v populácii v posledných 5tich rokoch a príkladom, ako tieto trendy využiť.
Speakers
Filip Brodan
Managing Director
Engage Hill s.r.o., ČR
Filip založil svoju prvú spoločnosť už behom štúdia na 1. lekárskej fakulte Karlovej Univerzity v Prahe. I napriek tomu, že sa rozhodol nepracovať v klasickom systéme ako lekár, záujem o človeka mu zostal. Posledných 6 rokov sa venuje práci s metódou využívajúc farebne objektové analýzy, s ktorou okrem výskumnej činnosti vyvíja i komerčne užitočné produkty. So svojím tímom vytvoril medzinárodne používané koncepty zamerané na meranie asociácií, prežitkov a motivácii zákazníkov (ColourMind) aj zamestnancov (Balance Management). Odkazy na výsledky zverejnených štúdií nájdete na: http://czmedia.engagehill.com/