Ako úspešne komunikovať s médiami a novinármi
Ako prezentovať svoju spoločnosť médiám a novinárom (kurz) | |
Téma: | Marketing & Sales Academy |
Termín konania: | Podľa záujmu |
Pre koho? | pre manažérov, ktorí nastavujú úroveň komunikácie, pre vedúcich a pre pracovníkov PR útvarov |
Čo získate? | Prezradíme vám ako prezentovať svoju spoločnosť médiám a novinárom v čo možno najpozitívnejšom svetle. Zistíte ako si prilákať ich pozornosť, udržať si ju, resp. sa jej zbaviť. Po absolvovaní tohto seminára komunikácia s novinármi bude bezproblémová. |
Cena: | 295 EUR bez DPH |
Program
-
čo sú to médiá a kto sú to novinári,
-
ciele a metódy práce médií,
-
zásady komunikácie s médiami a s novinármi.
-
ako médiá pracujú s informáciami,
-
čo je, a ako sa tvorí agenda,
-
úloha informátora v mediálnom príbehu.
-
komunikácia priamo (rozhovor s novinárom),
-
komunikácia sprostredkovaná (telefonický rozhovor),
-
komunikácia nepriamo (email, list), cez sprostredkovateľov,
-
zásady asertívneho správania k novinárom,
-
riešenie konfliktu s novinárom.
-
ako prilákať pozornosť novinárov; ako ponúknuť tému,
-
ako udržať pozornosť médií,
-
ako sa pozornosti zbaviť.
-
čo robiť, keď sme mediálne "obžalovaným ",
-
opravy a ospravedlnenia v mediálnom diskurze,
-
vysvetľovanie problémových tém a krízového riadenia,
-
ako čeliť mediálnej kritike,
-
ako sa férovo "rozísť" s médiami.
Lektori, garanti
PhDr. Vojtěch Bednář
Vojtěch Bednář sa zaoberá manažérskym a mediálnym poradenstvom. Je sociológ, pôsobí ako vysokoškolský pedagóg a odborný lektor vo vzdelávacích inštitúciách v súkromnom i verejnom sektore v Slovenskej republike.
Venuje sa problematike manažérskej komunikácie, manažmentu vzťahov a komunikácie produktov a služieb v klasických médiách, ale najmä v prostredí nových komunikačných prostriedkov.
Špecializuje sa tiež na problematiku marketingu v sociálnych sieťach a na integráciu on-line komunikácie do celkového komunikačného mixu. Je autorom mnohých kníh, ktoré sú určené manažmentu, študentom a širokej verejnosti.
Spolupracuje s odbornými médiami, ktoré sa špecializujú na marketingovú, mediálnu a manažérsku komunikáciu. Je členom Syndikátu novinářů České republiky, České Andragogické společnosti a Masarykově Sociologické společnosti.
Obchodné podmienky
Storno podmienky
Organizátor si vyhradzuje právo zrušiť akciu. V prípade jej zrušenia bude poplatok vrátený klientovi v plnej výške. Klient môže zrušiť registráciu len písomne, najneskôr však do siedmych pracovných dní pred konaním akcie. Stornovací poplatok je 20% zo zaregistrovanej ceny. Pri zrušení registrácie zo strany klienta sedem a menej pracovných dní pred konaním akcie bude faktúrovaný 100% poplatok. Namiesto prihláseného účastníka sa môže zúčastniť náhradník.
Ako sa registrovať
Vyplnenú prihlášku zašlite najneskôr do siedmych pracovných dní pred začatím akcie on line cez www.intenziva.sk.
Organizátor vám zašle potvrdenie o prijatí prihlášky.
Daňový doklad dostanete v deň realizácie akcie.
Sekretariát akcie
Vzdelávacie a konferenčné centrum INTENZÍVA, s.r.o., Kutlíkova 17, 851 02 Bratislava 5
IČO: 357 95 379, IČ DPH: SK 2020279888
Infolinka 0907 133 500
e-mail: kurzy@intenziva.sk
www.intenziva.sk
Bankové spojenie
Tatrabanka, a.s., pobočka 24, Tupolevova 3a, 850 05 Bratislava 5
č.účtu: 2629253178/1100
IBAN: SK88 1100 0000 0026 2925 3178
SWIFT: TATR SK BX
Zaslaním Vašej prihlášky vyjadrujete súhlas s obchodnými podmienkami akcie.