Profesijná seniorita alebo ako byť dlhodobo úspešný v profesijnom i osobnom živote
Age Management v praxi | |
Téma: | Age Management |
Termín konania: | 3. - 4. - 5. november 2021 |
Uzávierka prihlášok: | 27. november 2021 |
Miesto konania: | Brno, prezenčne |
Pre koho? | pre manažérov a špecialistov HR, interných lektorov... |
Čo získate? | zlepšíte riadenie kariéry, motiváciu a duševnú pohodu zamestnancov. |
Cena: | 295 EUR bez DPH |
Využite ponuku absolvovať pilotný kurz, na ktorom sa dozviete ako zlepšiť prácu so zamestnancami, aby boli výkonnejší, zdravší, spokojnejší a zostali verní svojej firme!
Skupinovú metódu na dosiahnutie úspešnej profesijnej seniority vypracovali odborníci z fínskeho inštitútu pre zdravie pri práci na podporu kariérneho riadenia, odbornej kvalifikácie a duševného zdravia zamestnancov.
- spokojný zamestnanec = výkonný zamestnanec,
- znížite fluktuáciu a náklady na výmenu zamestnancov,
- podporíte zamestnancov k úspešnému vykonávaniu ich práce,
- podporíte zamestnancov pri plánovaní zmeny profesijnej kariéry vo firme,
- posilníte motiváciu k celoživotnému vzdelávaniu zamestnancov,
- predľžite a skvalitníte profesijný život zamestnancov,
- predídete predčasnému odchodu kvalifikovaných zamestnancov do dôchodku,
- podporujte a využívajte vekovú rôznorodosť zamestnancov,
- rozvíjajte zručnosti zamestnancov pre riadenie profesijnej kariéry,
- predíďte syndrómu vyhorenia zamestnancov,
- pripravte sa na premysel 4.0, zvládanie zmien a kritických situácií,
- výstupom programu je akčný plán každého účastníka školenia.
Program
- Silné a slabé stránky,
- práca a voľný čas,
- očakávania v oblasti kariéry,
- význam cieľov v živote – interaktívna metóda.
- Význam učenia sa nových vecí,
- zvládanie zmien,
- pracovné a profesijné zmeny – interaktívna metóda.
- Pracovné úlohy v organizácii,
- pracovný kolektív,
- význam sociálnej siete v práci – interaktívna metóda.
- Varovné signály stresu a syndróm vyhorenia,
- manažment času,
- životný štýl,
- obsah práce a s ním spojené očakávania – interaktívna metóda,
- vytvorenie osobného akčného plánu .
- Rozvíjať zručnosti pre riadenie kariéry,
- rozvíjať schopnosť zvládať zmeny,
- podporiť účastníkov pri plánovaní cieľov a riešení kariérnych otázok,
- podporiť duševnú pohodu a pokračovanie ich kariéry,
- predchádzať syndrómu vyhorenia a depresii,
- predchádzať predčasnému odchodu do dôchodku, hlavne z dôvodov psychických problémov,
- posilniť postoj k celoživotnému vzdelávaniu,
- podporiť účastníkov v úspešnom vykonávaní svojej práce.
- Posilnenie vnímania vlastnej výkonnosti,
- osobná skúsenosť s vlastným výkonom,
- sledovanie výkonu ostatných,
- spätná väzba od ostatných,
- emočný stav,
- aktívne učenie,
- navrátenie problému do skupiny,
- príprava na neúspech.
- Rozpoznanie cieľov a problémov týkajúcich sa kariéry,
- definovanie potrebných zručností a spôsobu ako dosiahnuť ciele a riešiť problémy,
- precvičovanie potrebných zručností a správania,
- rozpoznávanie problémov a prekážok,
- definovanie riešení problémov a prekážok,
- precvičovanie prekonávania problémov a prekážok.
Lektori, garanti
Mgr. Martina Čizmadiová
Prácu s ľuďmi vníma ako poslanie. Už počas štúdia na vysokej škole pracovala vo Volkswagen Slovakia a.s. , kde sa s interným psychológom podieľala na výbere nových zamestnancov.
Od vysokej školy má viac ako 15 - ročné skúsenosti v nastavovaní a riadení procesov v oblasti ľudských zdrojov. V súčasnosti vedie vlastnú konzultačnú firmu ZenithPeople Consulting spol. s r.o. Zameriava sa na tradičné aj moderné techniky výberu nových pracovníkov. Zabezpečuje komplexné poradenské projekty pre slovenské aj nadnárodné spoločnosti. Venuje sa aj osobnostnému rastu, koučingu a lektorskej činnosti, predovšetkým v oblasti zlepšovania mäkkých zručností a kariérneho poradenstva. Pravidelne publikuje odborné články na témy rozvoja ľudských zdrojov. Problematike Vekového manažmentu sa venuje vyše 3 rokov. Je aktívna členka Slovenskej asociácie Age managementu a certifikovaný lektor Profesnej seniority.
Školenie Profesná seniorita odkryje potenciál, pomôže posilniť motiváciu a chuť do práce. Je to výborný nástroj na uchopenie a skvalitnenie svojich cieľov a vízií v pracovnom aj osobnom živote.
Motto:
”Tajomstvo zmeny nespočíva v boji s tým čo bolo, ale v budovaní toho čo bude.” – Sokrates
Mgr. Ilona Štorová
Je absolventkou odboru andragogika Univerzity Palackého v Olomouci. Dlhodobo pôsobí v oblasti vzdelávania dospelých, zameriava sa na andragogiku a projektový manažment so zameraním na rozvoj ľudských zdrojov.
V současné době se zabývá rozvojem age managementu a jeho implementací k zaměstnavatelům i k zaměstnancům, je členkou pracovních skupin zabývajících se problematikou stárnutí a řídí neziskovou organizaci Age Management z.s., která je držitelem licence finského programu Profesní seniority - "Towards Successful Seniority TM" – „Směrem k úspěšné profesní senioritě“ a nástroje na měření pracovní schopnosti Work Ability IndexTM ve spolupráci s Finnish Institute of Occupational Health (Finsko).Byla vedoucí mezinárodních projektů Strategie Age Managementu v České republice“ a „Implementace Age Managementu v České republice“. Realizuje expertní činnost v oblasti age managementu, publikační i lektorskou činnost. Je spoluzakladatelkou České a Slovenské asociace age managementu.
PhDr. Stanislav Lőrincz
Andragóg, ktorý sa viac ako 15 rokov venuje vzdelávaniu dospelých. Svoje skúsenosti v projektovom riadení uplatňuje pri príprave a implementácii projektov v rámci Operačného programu Výskum a inovácie a Operačného programu Ľudské zdroje. Ako predseda správnej rady Aptet, n.o. je tvorcom i strážcom vízie organizácie a manažérom odborných aktivít.
Bc. Igor Hrošovský
Od roku 1991 prešiel rôznymi manažérskymi pozíciami v komerčnej sfére. Posledných 10 rokov sa intenzívne venuje tréningu, koučingu a vzdelávaniu pracovníkov. Ako riaditeľ neziskovej organizácie Aptet, n.o. zabezpečuje okrem všetkých zákonných povinnosti organizácie aj komunikáciu s donormi.
Obchodné podmienky
Storno podmienky
Organizátor si vyhradzuje právo zrušiť akciu. V prípade jej zrušenia bude poplatok vrátený klientovi v plnej výške. Klient môže zrušiť registráciu len písomne, najneskôr však do siedmych pracovných dní pred konaním akcie. Stornovací poplatok je 20% zo zaregistrovanej ceny. Pri zrušení registrácie zo strany klienta sedem a menej pracovných dní pred konaním akcie bude faktúrovaný 100% poplatok. Namiesto prihláseného účastníka sa môže zúčastniť náhradník.
Ako sa registrovať
Vyplnenú prihlášku zašlite najneskôr do siedmych dní pred začatím akcie on line cez www.intenziva.sk.
Organizátor vám zašle potvrdenie o prijatí prihlášky.
Daňový doklad dostanete v deň realizácie akcie.
Sekretariát akcie
Vzdelávacie a konferenčné centrum INTENZÍVA, s.r.o., Kutlíkova 17, 851 02 Bratislava 5
IČO: 357 95 379, IČ DPH: SK 2020279888
Infolinka 0907 133 500
e-mail: kurzy@intenziva.sk
www.intenziva.sk
Bankové spojenie
Tatrabanka, a.s., pobočka 24, Tupolevova 3a, 850 05 Bratislava 5
č.účtu: 2629253178/1100
IBAN: SK88 1100 0000 0026 2925 317
SWIFT: TATR SK BX