Incompany školenie na mieru
Ako sa interne vzdelávať naozaj efektívne (a lacnejšie) | |
Téma: | Logistics Academy |
Termín konania: | Na objednávku |
Čo získate? | Vaši zamestnanci sa naučia samostatne a operatívne riešiť potrebné logistické úlohy |
Program
4 dôvody, prečo sa incompany školenie na mieru oplatí:
- okrem teoretických vedomostí získate priamo zručnosti, ktoré budete môcť rovno previesť do vašej praxe,
- všetkému hneď porozumiete vďaka individuálnemu prístupu,
- využijete výhodnú cenu v porovnaní s bežným kurzom. Cenu dohodneme podľa veľkosti skupiny (4-5, 6-8, 9-12, viac...),
- úlohy, ktoré nemožno outsourcovať, zvládnete po absolvovaní školenia sami.
Čo vás na školení na mieru konkrétne naučíme:
Toto je len malá ukážka. Je toho samozrejme oveľa viac :-)
Lektori, garanti
Ing. Jaroslav Bazala, Ph.D., ALog. (1957)
Prezident Logistickej akadémie, zakladajúci člen Komory logistických audítorov v ČR a na Slovensku, člen americkej asociácie APICS a majiteľ spoločnosti PQL poradenstvo pre kvalitu a logistiku, s.r.o.
Od roku 1995 odborne pôsobí v oblasti logistiky ako poradca, projektant, lektor a auditor. Svoju profesijnú kariéru začal ako projektant automatizovaných systémov riadenia výrobných procesov a podlhodobej pracovnej stáži v Holandsku sa majoritne venuje logistike.
Je riešiteľom významných logistických projektov pre spoločnosti VÍTKOVICE a.s., BONATRANS GROUP a.s., Třinecké železárny a.s., TATRAVAGÓNKA POPRAD a.s., Hella Autotechnik s.r.o., BOCHEMIE a.s., KOFOLA a.s., HM Partners s.r.o. a dlhý rad ďalších veľkých, stredných i malých firiem.
Manažérske skúsenosti získal ako prvý riaditeľ logistiky spoločnosti BONATRANS GROUP a.s.
Popri riešení a realizácii logistických projektov je najmä vyhľadávaným lektorom a trénerom. Je hlavným autorom rozsiahlej publikácie "Logistika v praxi" vydavateľstva Verlag Dashöfer.
moto:
Súhlasím s Henry Fordom, ktorý povedal: "Máte pravdu, ak si myslíte, že niečo nemôžete - a tiež keď si myslíte, že môžete!"
Čo garantujem v Logistickej akadémii:
Som jej prezidentom a mojím poslaním je slúžiť vám všetkým, ktorí sa budete uchádzať o niektorý z udeľovaných diplomov, a súčasne robiť len to, čo povedie k rastu prestíže Logistickej akadémie .... a tým aj významu a cene vašich titulov, ktoré si môžete uvádzať za svoje meno.
Ing. Leo Tvrdoň, PD.D., ALog. (1960)
Viceprezident Logistickej akadémie, člen Komory logistických audítorov, vysokoškolský pedagóg na katedre podnikohospodárstva na Ekonomcikej fakulty VŠB - TU Ostrava, kde vyučuje logistiku a praktickú logistiku.
Je tiež spoluzakladateľom firmy DYNAMIC FUTURE s.r.o. v Ostrave, zaoberá sa logistickým poradenstvom. Tu pracoval na pozícii projektového manažéra a zastával tiež funkciu konateľa spoločnosti.
Je riešiteľom alebo spoluriešiteľom projektov pre spoločnosť ŽDB GROUP a.s., Bohumín, Siemens Elektromotory Mohelnice, ACO Industrie k.s...
Je expertom na problematiku modelovania procesov pomocou dynamickej simulácie.
Je tiež hlavným spoluautorom publikácie "Logistika v praxi".
Moto:
"Je dôležité dobre vzlietnuť, ale hlavne aj bezpečne pristáť."
Čo garantujem v Logistickej akadémii:
Tréning v celom priereze integrálneho logistického vzdelávania, a predovšetkým využitie simulácií pre riadenie materiálových tokov: konzultácie pre spracovanie projektov a ich vyhodnocovanie v rámci školenia logistiky.
Obchodné podmienky
Storno podmienky
Organizátor si vyhradzuje právo zrušiť akciu. V prípade jej zrušenia bude poplatok vrátený klientovi v plnej výške. Klient môže zrušiť registráciu len písomne, najneskôr však do siedmych dní pred konaním akcie. Stornovací poplatok je 20% zo zaregistrovanej ceny. Pri zrušení registrácie zo strany klienta sedem a menej pracovných dní pred konaním akcie bude faktúrovaný 100% poplatok. Namiesto prihláseného účastníka sa môže zúčastniť náhradník.
Ako sa registrovať
Vyplnenú prihlášku zašlite najneskôr do siedmych dní pred začatím akcie on line cez www.intenziva.sk.
Organizátor vám zašle potvrdenie o prijatí prihlášky.
Daňový doklad dostanete v deň realizácie akcie.
Sekretariát akcie
Vzdelávacie a konferenčné centrum INTENZÍVA, s.r.o., Kutlíkova 17, 851 02 Bratislava 5
IČO: 357 95 379, IČ DPH: SK 2020279888
Infolinka 0907 133 500
e-mail: kurzy@intenziva.sk
www.intenziva.sk
Bankové spojenie
Tatrabanka, a.s., pobočka 24, Tupolevova 3a, 850 05 Bratislava 5
č.účtu: 2629253178/1100
IBAN: SK88 1100 0000 0026 2925 3178
SWIFT: TATR SK BX
Zaslaním Vašej prihlášky vyjadrujete súhlas s obchodnými podmienkami akcie.