Inovácie v logistike
Spoznajte aktuálny vývoj, ktorý mení rozsah a pohľad na logistiku (kurz) | |
Téma: | Logistics Academy |
Termín konania: | Podľa záujmu |
Miesto konania: | Brno |
Cena: | 395 EUR bez DPH (cena pre klientov TCG/VKC Intenzíva: 360 EUR bez DPH3 |
Program
- špecifikácia rozsahu logistiky, práv a právomocí logistického manažmentu,
- segmentácia logistických inovácií podľa činností,
- lokálna, či globálna efektivita,
- kde začína inovácia, na stole či v GEMBA,
- logistické paradoxy, keď viac znamená menej a naopak,
- tvorba projektových zadaní,
- príklady inovácií v logistickej praxi v tuzemsku a zahraničí,
- aplikačný workshop - zadanie úlohy pre overnight Brainstorm.
- rozbor návrhov z overnight Brainstorm,
- eliminácia limitov ako základ efektívnej činnosti,
- jeden na všetko, či mnoho na jeden - outsourcing ako cesta,
- Je možné efektívne oddeliť logistické náklady a výkony?,
- kedy optimalizovať a kedy zvyšovať efektivitu,
- Reversed Sourcing, Multi Level Relationship, Management Cost Sharing a ďalšie neznáme,
- networking a zdieľanie dobrých riešení z vlastnej praxe,
- aplikačný workshop na telo.
Prečo absolvovať tento seminár?
Logistika je neoddeliteľnou súčasťou súkromného i pracovného života. Zatiaľ čo v tom súkromnom sa snažíme využívať všetky dostupné prostriedky a inovácie na zlepšenie nášho života a s ním i životnej logistiky, v profesionálnej praxi často zaostávajú a inováciou je často myslený nový graf, či ďalšie makro v exceli.
Je to však všetko? Čo môže ponúknuť aktuálny vývoj a výskum, aplikované riešenia a hlavne: nie je najdôležitejšou inováciou zmena pohľadu a rozsahu logistiky vôbec?
V priebehu seminára by sme si mali jasne odpovedať na všetky tieto otázky a nielen to. Účastníci seminára dostanú do ruky nástroje, ktorých aplikácia nebude často limitovaná investičnými možnosťami spoločností, ale len schopnosťami vnímať logistiku odlišne, komplexnejšie, ako jeden z hlavných nástrojov, ktorý pri efektívnom používaní bude dobrým a úsporným pomocníkom manažéra.
Lektori, garanti
Ing. Jaroslav Bazala, Ph.D., ALog. (1957)
Prezident Logistickej akadémie, zakladajúci člen Komory logistických audítorov v ČR a na Slovensku, člen americkej asociácie APICS a majiteľ spoločnosti PQL poradenstvo pre kvalitu a logistiku, s.r.o.
Od roku 1995 odborne pôsobí v oblasti logistiky ako poradca, projektant, lektor a auditor. Svoju profesijnú kariéru začal ako projektant automatizovaných systémov riadenia výrobných procesov a po dlhodobej pracovnej stáži v Holandsku sa majoritne venuje logistike.
Je riešiteľom významných logistických projektov pre spoločnosti VÍTKOVICE a.s., BONATRANS GROUP a.s., Třinecké železárny a.s., TATRAVAGÓNKA POPRAD a.s., Hella Autotechnik s.r.o., BOCHEMIE a.s., KOFOLA a.s., HM Partners s.r.o. a dlhý rad ďalších veľkých, stredných i malých firiem.
Manažérske skúsenosti získal ako prvý riaditeľ logistiky spoločnosti BONATRANS GROUP a.s.
Popri riešení a realizácii logistických projektov je najmä vyhľadávaným lektorom a trénerom. Je hlavným autorom rozsiahlej publikácie "Logistika v praxi" vydavateľstva Verlag Dashöfer.
moto:
Súhlasím s Henry Fordom, ktorý povedal: "Máte pravdu, ak si myslíte, že niečo nemôžete - a tiež keď si myslíte, že môžete!"
Čo garantujem v Logistickej akadémii:
Som jej prezidentom a mojím poslaním je slúžiť vám všetkým, ktorí sa budete uchádzať o niektorý z udeľovaných diplomov, a súčasne robiť len to, čo povedie k rastu prestíže Logistickej akadémie .... a tým aj významu a cene vašich titulov, ktoré si môžete uvádzať za svoje meno.
Obchodné podmienky
Storno podmienky
Organizátor si vyhradzuje právo zrušiť akciu. V prípade jej zrušenia bude poplatok vrátený klientovi v plnej výške. Klient môže zrušiť registráciu len písomne, najneskôr však do siedmych pracovných dní pred konaním akcie. Stornovací poplatok je 20% zo zaregistrovanej ceny. Pri zrušení registrácie zo strany klienta sedem a menej pracovných dní pred konaním akcie bude faktúrovaný 100% poplatok. Namiesto prihláseného účastníka sa môže zúčastniť náhradník.
Ako sa registrovať
Vyplnenú prihlášku zašlite najneskôr do siedmych pracovných dní pred začatím akcie on line cez www.intenziva.sk.
Organizátor vám zašle potvrdenie o prijatí prihlášky.
Daňový doklad dostanete v deň realizácie akcie.
Sekretariát akcie
Vzdelávacie a konferenčné centrum INTENZÍVA, s.r.o., Kutlíkova 17, 851 02 Bratislava 5
IČO: 357 95 379, IČ DPH: SK 2020279888
Infolinka 0907 133 500
e-mail: kurzy@intenziva.sk
www.intenziva.sk
Bankové spojenie
Tatrabanka, a.s., pobočka 24, Tupolevova 3a, 850 05 Bratislava 5
č.účtu: 2629253178/1100
IBAN: SK88 1100 0000 0026 2925 317
SWIFT: TATR SK BX
Zaslaním Vašej prihlášky vyjadrujete súhlas s obchodnými podmienkami akcie.