Logistický audit
Naučte sa správne pripraviť program logistického auditu (kurz) | |
Téma: | Logistics Academy |
Termín konania: | podľa záujmu |
Miesto konania: | Bratislava |
Pre koho? | manažérom logisitky, vyšším podnikovým manažérom, vedúcim nákupu - výroby - predaja |
Čo získate? | správne chápanie úlohy logistického auditu, aký je jeho účel, v akých situáciách je vhodné logistický audit vykonať a v akých nie, aké sú hlavné prínosy (výstupy) logistického auditu,... |
Cena: | 395 EUR bez DPH (cena pre klientov VKC Intenzíva: 360 EUR bez DPH) |
Program
- 1. Poňatie logistiky - integrálna logistika
- 2. Účel logistického auditu a jeho úloha v manažmente
- 3. Definícia, princípy a obsah logistického auditu
- 4. Reaktívne a proaktívne koncepcie logistického auditu
- 5. Metodika logistického auditu podľa KLA
- 6. Zostavenie programu logistického auditu
- 7. Postup logistického auditu - vedenie interview
- 8. Dokumentácia logistického auditu - správa o stave logistiky
- 9. Dokumentácia logistického auditu - zadanie programu zmien
- 10. Rozpočet a ekonomické zdôvodnenie programu zmien
- 11. Praktické stanovovanie rozsahu a obsahu logistického auditu
- 12. Porovnanie metodiky KLA s VDA 6.3, MMOG a DMAIC
- 13. Kvalifikácia logistického audítora
Prečo absolvovať tento seminár?
Získate prehľad o možnostiach, ktoré firme prinášajú prevedenie logistického auditu. Dozviete sa, čo obsahuje metodika log. auditu podľa Komory logistických audítorov (KLA), ako odlíšiť reaktívny a proaktívny audit, aké sú spoločné rysy a aké rozdiely v metodikách KLA, VD 6.3, MMOG a DMAIC, správne pripraviť "Program logistického auditu" a správne viesť interview v auditovanej spoločnosti. Zistíte, čo obsahuje "Správa z logistického auditu" a ako ju zostaviť z výsledkov interview, čo obsahuje "Program logistických zmien", ako hlavný výstup log. auditu, stanoviť ekonomickú návratnosť realizácie auditom navrhnutých zmien a kalkulovať cenu logistického auditu v rôznych podmienkach. Vyskúšate si audítorské techniky a budete schopný si pripraviť program logistického auditu podľa vlastného zadania.
Lektori, garanti
Ing. Jaroslav Bazala, Ph.D., ALog. (1957)
Prezident Logistickej akadémie, zakladajúci člen Komory logistických audítorov v ČR a na Slovensku, člen americkej asociácie APICS a majiteľ spoločnosti PQL poradenstvo pre kvalitu a logistiku, s.r.o.
Od roku 1995 odborne pôsobí v oblasti logistiky ako poradca, projektant, lektor a auditor. Svoju profesijnú kariéru začal ako projektant automatizovaných systémov riadenia výrobných procesov a po dlhodobej pracovnej stáži v Holandsku sa majoritne venuje logistike.
Je riešiteľom významných logistických projektov pre spoločnosti VÍTKOVICE a.s., BONATRANS GROUP a.s., Třinecké železárny a.s., TATRAVAGÓNKA POPRAD a.s., Hella Autotechnik s.r.o., BOCHEMIE a.s., KOFOLA a.s., HM Partners s.r.o. a dlhý rad ďalších veľkých, stredných i malých firiem.
Manažérske skúsenosti získal ako prvý riaditeľ logistiky spoločnosti BONATRANS GROUP a.s.
Popri riešení a realizácii logistických projektov je najmä vyhľadávaným lektorom a trénerom. Je hlavným autorom rozsiahlej publikácie "Logistika v praxi" vydavateľstva Verlag Dashöfer.
moto:
Súhlasím s Henry Fordom, ktorý povedal: "Máte pravdu, ak si myslíte, že niečo nemôžete - a tiež keď si myslíte, že môžete!"
Čo garantujem v Logistickej akadémii:
Som jej prezidentom a mojím poslaním je slúžiť vám všetkým, ktorí sa budete uchádzať o niektorý z udeľovaných diplomov, a súčasne robiť len to, čo povedie k rastu prestíže Logistickej akadémie .... a tým aj významu a cene vašich titulov, ktoré si môžete uvádzať za svoje meno.
Obchodné podmienky
Storno podmienky
Organizátor si vyhradzuje právo zrušiť akciu. V prípade jej zrušenia bude poplatok vrátený klientovi v plnej výške. Klient môže zrušiť registráciu len písomne, najneskôr však do siedmych pracovných dní pred konaním akcie. Stornovací poplatok je 20% zo zaregistrovanej ceny. Pri zrušení registrácie zo strany klienta sedem a menej pracovných dní pred konaním akcie bude faktúrovaný 100% poplatok. Namiesto prihláseného účastníka sa môže zúčastniť náhradník.
Ako sa registrovať
Vyplnenú prihlášku zašlite najneskôr do siedmych pracovných dní pred začatím akcie on line cez www.intenziva.sk.
Organizátor vám zašle potvrdenie o prijatí prihlášky.
Daňový doklad dostanete v deň realizácie akcie.
Sekretariát akcie
Vzdelávacie a konferenčné centrum INTENZÍVA, s.r.o., Kutlíkova 17, 851 02 Bratislava 5
IČO: 357 95 379, IČ DPH: SK 2020279888
Infolinka 0907 133 500
e-mail: kurzy@intenziva.sk
www.intenziva.sk
Bankové spojenie
Tatrabanka, a.s., pobočka 24, Tupolevova 3a, 850 05 Bratislava 5
č.účtu: 2629253178/1100
IBAN: SK88 1100 0000 0026 2925 317
SWIFT: TATR SK BX
Zaslaním Vašej prihlášky vyjadrujete súhlas s obchodnými podmienkami akcie.