Personálne riadenie v kríze
Personálne riadenie v kríze NOVINKA (kurz) | |
Téma: | HR & Management Academy |
Termín konania: | Podľa záujmu |
Čo získate? | Získate vedomosti ako riadiť personálnu politiku v situácii, keď musíme riešiť krízu. Ku zradnému prežitiu epidemickej krízy potrebujeme lojálnych zamestnancov. Prehľadne, zrozumiteľne, na konkrétnych príkladoch. |
Cena: | 295 EUR bez DPH |
Program
Čo sa naučíme?
1. Ako spoznať "slabé miesto" - zamestnanca, ktorý môže v kríze spôsobiť problémy svojím správaním v práci, a čo s ním robiť
2. Ako riešiť osobné problémy zamestnancov v čase krízy tak, aby nemali vplyv na chod firmy
3. Ako reagovať na strach, neistotu, obavy a paniku zamestnancov, aby sme ich udržali v práci
4. Ako sa z (nielen) epidemickej krízy poučiť a vyjsť z nej duševne zdravý a posilnený.
To všetko prehľadne, zrozumiteľne, prakticky od firemného sociológa Vojtěcha Bednáře.
Lektori, garanti
PhDr. Vojtěch Bednář
Vojtěch Bednář sa zaoberá manažérskym a mediálnym poradenstvom. Je sociológ, pôsobí ako vysokoškolský pedagóg a odborný lektor vo vzdelávacích inštitúciách v súkromnom i verejnom sektore v Slovenskej republike.
Venuje sa problematike manažérskej komunikácie, manažmentu vzťahov a komunikácie produktov a služieb v klasických médiách, ale najmä v prostredí nových komunikačných prostriedkov.
Špecializuje sa tiež na problematiku marketingu v sociálnych sieťach a na integráciu on-line komunikácieSpolupracuje s odbornými médiami, ktoré sa špecializujú na marketingovú, mediálnu a manažérsku komunikáciu. Je členom Syndikátu novinářů České republiky, České Andragogické společnosti a Masarykově Sociologické společnosti.
Obchodné podmienky
Storno podmienky
Organizátor si vyhradzuje právo zrušiť akciu. V prípade jej zrušenia bude poplatok vrátený klientovi v plnej výške. Klient môže zrušiť registráciu len písomne, najneskôr však do siedmych dní pred konaním akcie. Stornovací poplatok je 20% zo zaregistrovanej ceny. Pri zrušení registrácie zo strany klienta sedem a menej pracovných dní pred konaním akcie bude faktúrovaný 100% poplatok. Namiesto prihláseného účastníka sa môže zúčastniť náhradník.
Ako sa registrovať
Vyplnenú prihlášku zašlite najneskôr do siedmych dní pred začatím akcie on line cez www.intenziva.sk.
Organizátor vám zašle potvrdenie o prijatí prihlášky.
Daňový doklad dostanete v deň realizácie akcie.
Sekretariát akcie
Vzdelávacie a konferenčné centrum INTENZÍVA, s.r.o., Kutlíkova 17, 851 02 Bratislava 5
IČO: 357 95 379, IČ DPH: SK 2020279888
Infolinka 0907 133 500
e-mail: kurzy@intenziva.sk
www.intenziva.sk
Bankové spojenie
Tatrabanka, a.s., pobočka 24, Tupolevova 3a, 850 05 Bratislava 5
č.účtu: 2629253178/1100
IBAN: SK88 1100 0000 0026 2925 317
SWIFT: TATR SK BX
Zaslaním Vašej prihlášky vyjadrujete súhlas s obchodnými podmienkami akcie.