Produktový marketing v praxi
Téma: | Marketing & Sales Academy |
Termín konania: | Podľa záujmu |
Miesto konania: | Bratislava |
Pre koho? | Pre produktových manažérov, produktových špecialistov, KAM... |
Čo získate? | Naučíte sa získať potrebné informácie, vyhodnotiť ich a použiť pre produktovú prax, optimalizovať svoju prácu produktového manažéra, využiť dostupné marketingové aktivity pre maximalizáciu prínosov produktu, ktorý riadite. |
Cena: | 395 EUR bez DPH |
Program
1. deň | Obsah | Metóda vyúčby |
8:00 - 9:30 |
Marketingová analýza
|
|
9:45 - 12:15 |
Marketingová analýza
|
|
12:45 - 14:00 |
Marketingová analýza
|
|
14:10- 15:10 |
Zákazník a jeho potreby
|
|
15:20 - 16:30 |
Produktový portfólio
|
|
2. deň | Obsah | Metóda vyučby |
8:00 - 9:30 |
Syntéza
|
|
9:45 - 12:15 |
Syntéza
|
|
12:45 - 14:15 |
Ciele a produktová stratégia
|
|
14:25 - 16:00 |
Operatívna fáza
|
|
16:00 - 16:30 | Vyhodnotenie kurzu |
Diskusia, ústna spätná väzba |
Lektori, garanti
Miroslav Albrecht
Vyštudoval VŠE v Prahe, odbor Podniková ekonomika a management a neskôr získal titul MBA na Prague International Business School.
Je absolventom kurzov CIMA. Má viac ako 15 rokov praxe v marketingu a manažmente v rôznych odboroch a oblastiach. V súčasnej dobe pôsobí ako riaditeľ pre vývoj nových služieb v spoločnosti UP Česká republika
(Le Cheque Déjeuner), kde má na starosti rozvojové projekty.
Ďalej pôsobí ako externý lektor marketingu a manažmentu a konzultant najmä pre oblasť strategického marketingu. Vo svojej praxi sa okrem vývoja nových služieb a projektového manažmentu zaoberá najmä strategickým plánovaním a strategickým marketingom a manažmentom všeobecne.
Obchodné podmienky
Storno podmienky
Organizátor si vyhradzuje právo zrušiť akciu. V prípade jej zrušenia bude poplatok vrátený klientovi v plnej výške. Klient môže zrušiť registráciu len písomne, najneskôr však do siedmych pracovných dní pred konaním akcie. Stornovací poplatok je 20% zo zaregistrovanej ceny. Pri zrušení registrácie zo strany klienta sedem a menej pracovných dní pred konaním akcie bude faktúrovaný 100% poplatok. Namiesto prihláseného účastníka sa môže zúčastniť náhradník.
Ako sa registrovať
Vyplnenú prihlášku zašlite najneskôr do siedmych dní pred začatím akcie on line cez www.intenziva.sk.
Organizátor vám zašle potvrdenie o prijatí prihlášky.
Daňový doklad dostanete v deň realizácie akcie.
Sekretariát akcie
Vzdelávacie a konferenčné centrum INTENZÍVA, s.r.o., Kutlíkova 17, 851 02 Bratislava 5
IČO: 357 95 379, IČ DPH: SK 2020279888
Infolinka 0907 133 500
e-mail: kurzy@intenziva.sk
www.intenziva.sk
Bankové spojenie
Tatrabanka, a.s., pobočka 24, Tupolevova 3a, 850 05 Bratislava 5
č.účtu: 2629253178/1100
IBAN: SK88 1100 0000 0026 2925 317
SWIFT: TATR SK BX