O nás

Ján Kováč

Finančný riaditeľ

Zodpovedá za plánovanie, riadenie a kontrolu finančných tokov v spoločnosti. Tiež dohliada na rozpočet, investície a celkovú finančnú stratégiu firmy.

Petra Novotná

Riaditeľ marketingu

Vedie marketingový tím a vytvára kampane na podporu predaja. Sleduje trhové trendy a analyzuje správanie spotrebiteľov.

Miroslav Šimek

Špecialista na logistiku

Zabezpečuje plynulý tok tovaru od dodávateľov až po konečných zákazníkov. Jeho úlohou je aj optimalizácia nákladov a plánovanie prepravy.

Zuzana Horváthová

Špecialista na kurzy

Pripravuje a organizuje vzdelávacie programy pre zamestnancov alebo verejnosť. Zodpovedá za výber lektorov a kvalitných študijných materiálov.

Naše skúsenosti

3,000

hodiny štúdia

2,500

spokojní ľudia

100%

spokojnosť

Efektívna komunikácia vám pomôže vyriešiť vaše marketingové problémy.

Prečo sa to oplatí?

V dnešnom marketingu je kľúčové budovanie dôvery k značke. Zákazníci hľadajú autenticitu, nie len reklamné slogany. Preto sa oplatí investovať do storytellingu a vzťahov so zákazníkmi.

Radovan Šulek

IT

Digitálny marketing nám ponúka neuveriteľné možnosti presného zacielenia. Bez dobrej analýzy dát však z toho nevyťažíme maximum. Dáta sú novou menou efektívnych kampaní.

Bohuslava Drgoňová

Marketing

Všímam si, že čoraz viac firiem investuje do influencerov, ale nie vždy strategicky. Spolupráca musí ladiť s hodnotami značky. Dôležitá je kvalita, nie len dosah.

Viera Mojsejová

Design

Silná značka je taká, ktorá vie jasne komunikovať svoju identitu a hodnoty. Zákazníci rýchlo vycítia neúprimnosť, preto by mala byť autenticita základom marketingových aktivít. Kreativita bez stratégie je len hluk.

Ľubomír Šafárik

Film